شهداد شهداد ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

شهداد خانوم

شهداد بغل مامان وباباش

1390/9/29 11:01
نویسنده : مامان شهداد
2,049 بازدید
اشتراک گذاری

قربون اون نگاه مهربونت  برم

شهداد در بغل مامان

قربون اون خندت برم

ژست دخترم بغل باباش

چند روز پیش می خواستیم بریم مهمونی خونه پسرعموی من شهداد حاضر شد من گفتم چند تا عکس بگیرم وقتی عکس با باباش انداخت سریع اشاره به من کرد که می خوام بغل شما هم عکس بگیرم اونجا بود که فهمیدم دخترم چه قدر باشعوره و بین مامان وباباش فرق نمی ذاره و هردوشون رو دوست داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محیا
29 آذر 90 11:16
قربون نگاه کدومشون بری خواهر؟؟


مرسی دختر حداقل توی این سرکار خشک وکسل کننده یه ذره خندیدم از شوخی شما
نيكي
10 بهمن 90 20:20
بيشتر شبيه همسرتونه تا شما... خدا دخترتو نگه داره
مسعود
23 بهمن 90 14:47
خانم من ميشناسمتون. منشي دكتر سعيدي تو دانشگاه بهشتي خدا بهتون ببخشه