شهداد شهداد ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

شهداد خانوم

شنبه 19 آذر ماه

1390/9/20 15:10
نویسنده : مامان شهداد
545 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به دختر فهمیده وباشعورم          niniweblog.com 

امروز بعد از چند روز پیش هم بودن سرکار خیلی بهونت میگیرم زنگ زدم خونه مامانی، خدارا شکر شما سرحال بودی راستی دیشب برای اولین شب بعد از 2سال وسه ماه شما شیر نخوردی و من از این قضیه خیلی خوشحال هستم امیدوارم امشب و بقیه شبها هم به این صورت باشد واقعا دوست دارم یه جایزه برای شما  بخرم که اینقدر دختر عاقل و با شعوری هستی تنها مشکلی که من با شما دارم کم خوراکی شماست هرکی به شما نگاه میکنه میگه شما 1 سال بیشتر نداری از هر ترفندی هم استفاده می کنم نمیشه که نمیشه کلاً مثل بچه چند ماهه خوراکت است حالا امیدوارم  که هم شما وهم همه بچه های هم سن وسالتون سلامت و تندرست باشند و هیچ وقت مریض نشوند .

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان صدف
21 آذر 90 8:31
نگران نباش . بچه هایی که این مدلین بزرگ بشن خوش تیپ میشن. مثل من


مرسی حتما
شهداد
24 آذر 90 16:47
سلام
خدای مهربون دختر نازت را برات نگه داره
اسم منم شهداد ه ولی 46 سالمه و اسممو خیلی دوست دارم
همیشه شاد و سلامت وخندان باشید


ممنون که به ما سرزدین
مامان محیا
27 آذر 90 10:40
خاله عکس جدید از دخترمون بذار منتظریم


چشم حتما