شهداد شهداد ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

شهداد خانوم

یه روز صبح

1390/8/22 10:39
نویسنده : مامان شهداد
833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یه روز صبح تعطیل دیدم شهداد خانوم از خواب بیدار نشده ، شال وکلاه کرده رفته توی کمدش کلاه برداشته و کیفش هم برداشته روی دوشش انداخته و کفشهای پاشنه بلندش پاش کرده باهمون لباس خواب عازم دده بود که من هم از این فرصت استفاده کردم وچند تا عکس گرفتم

niniweblog.com

 

 niniweblog.comاون کلاه وکیفت منو کشته

niniweblog.comبه کنج یخچال پناه برده

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ناشناس
27 مهر 90 8:28
این بچه چقدر شبیه آذری هاست! شهداد اسم پسره نه دختر! مگه این بچه اختلال جنسیت داره؟


شباهتش به آذری ها رادرست گفتی ولی اینکه شهداد اسم پسره را اشتباه، چون اسم دختر است این صحبت را ثبت احوال بهمون گفت اگر هم کسی اسم پسر گذاشته ایرادی نداشته یا دوست داشته یا اطلاع نداشته ولی برای شما خیلی متاسفم که اینقدر برداشت منفی نسبت به این قضیه داشتی
خاله ی هویار
30 مهر 90 12:33
سلام
وای چه خانوم کوچولوی ناناشیه
خدا حفظش کنه
منم هویارم اگه دوس داشتین به خونه منم یه سری بزنید خوشحال میشم


سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم از نظرتون
خاله ی هویار
2 آبان 90 19:22
سلام مامان شهداد...والله نمیدونم مشکل از کجاس..
فقط همونو نشون نمیده؟بقیه عکسا دیده میشه؟؟؟؟
اگه بگید ممنون میشم که ببینم اشکالی داره درستش کنم

سلام عزیزم بله همین پست اخر من عکسهاش رو نمی تونم ببینم