شهداد شهداد ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

شهداد خانوم

یکشنبه 29 آبان

1390/8/29 14:55
نویسنده : مامان شهداد
483 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام مامانی جونم بعداز ظهر بارونیت بخیر

امروز وقتی شما رو داشتم می بردم خونه مامانی بارون می اومد     Raining Hearts    و پتوت خیس شد ولی خیلی آروم خوابیده بودی عین فرشته ها شما رو سرجات خوابوندم ویه بوس آروم کردم وبیرون اومدم 

 راستی امروز دوسال و دوماهه شدی یعنی دومین ماهگرد دوسالانت است مبارک باشه امیدوارم

صد ساله بشی خیلی دوستت دارم عزیزم  

مامانی دیشب داشتم فکر می کردم که چقدر ماشا.. بزرگ شدی من یه مقدار انار دون کرده بودم توی ظرف شما رفتین و از کشو اشپزخانه کیسه فریزی اوردی و دونه های انار را تقسیم کردی بین چند تا کیسه وروی کیسه را صاف کرد مثل بسته های گوشت یا مرغ وسبزی بعد به من اشاره کرد که در فریزر را باز کنم تا در کشوی فریزر بگذاری. یعدش هم مثل خانمها سریال رو دیدی و ساعت ١٠ با مامان وبابات خوابیدی هنوز هم توی خواب ٢ بار شیر میخوری دلم نمییاد یهو بگیرم امیدوارم این مسئله هم زودتر حل بشه

خداحافظ فعلا مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان صدف
13 آذر 90 9:43
فکر کنم وقتی رفت مدرسه هم زنگ تفریح بری بهش شیر بدی
مامان محیا
13 آذر 90 11:17
مرسی که به ما سر میزنی...دعا کن ما رو تو این روزها