شهداد شهداد ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

شهداد خانوم

شهداد ودختر عمه

1391/1/26 11:39
نویسنده : مامان شهداد
777 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش خونه عمه سیمین رفته بودیم و طبق معمول شهداد با دختر عمه اش عسل که فکر میکنه همسن خودش است در حال بازی و در س خوندن است وقتی هم خونه میاریمش میگه میخوام برم مدرسه درس بخونم بچم از حالا دوستن داره درس بخونه

خیلی همدیگرو دوست دارند

عشق من

مثلا هم قدند

وحالا نوبت درس خوندن

از ساعت 6 عصر تا 12 شب هم کنار هم باشند صداشون درنمی یاد اونقدر قشنگ باهم بازی میکنند انگار دوتا دختر خانوم بزرگ باهم دارند صحبت میکنند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محیا
2 اردیبهشت 91 10:06
عزیزم سلام. بهم میگی تو زیارت عاشورا معمولا چند تا خانم میان؟؟میخوام چیزی بیارم میخوام کم نیاد
مامان محیا
10 اردیبهشت 91 10:27
مرسی عزیزم ناراحت نشو تو رو خدا. آره عزیزم کسانی هستی که نیش بزنن. شما ببخش


ممنون
مامان محیا
11 اردیبهشت 91 12:04
همش من نظر میدم.. آره کار خیلی سختیه من هم سپردم به مامانم طفلکی


خدا حفظش کنه مامانتو
مامان صدف
26 اردیبهشت 91 10:12
کجایی مامانی؟ نینی گولو خوبه؟


مرسی عزیزم خوبه ولی دارم به زور خودم میکشم خیلی سخته