شهداد شهداد ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

شهداد خانوم

بدون عنوان

1390/7/5 9:36
نویسنده : مامان شهداد
177 بازدید
اشتراک گذاری

بای بایپارک

سلام دختر کوچولوی مامانی

 دیروز با دخترم  رفتم پارک خیلی خسته بودم ولی اونقدر دلم سوخت برای شهداد که مثل ابر بهار گریه می کرد وبیرون دلش می خواست  خستگی خودم یادم رفت بچه ها چه تقصیری دارند که ما می ریم سرکار وحال وحوصله نداریم تو پارک چند تا بچه هم سن وسال شهداد بودند که دوچرخه اورده بودند همینکه شهداد اونا رو دید گریه که دوچرخه می خواد حالا خونه هستیم دوچرخه خودش رو نگاه نمیکنه خلاصه یه کم بدقلقی کرد تا اینکه غروب شد واومدیم خونه تا اخر شب چند بار شیر می خواست دلم براش سوخت وبهش دادم تا ببینم کی می تونم از شیر بگیرمش لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان صدف
5 مهر 90 12:30
فرزانه منم از الان غصه دو سالگی صدفو دارم که چه جوری از شیر بگیرمش.


سلام سمانه جان واقعا کار خیلی سختی باید یه نذری کنی تا بتونی موفق شی وگرنه هم خودت هم بچه در عذاب ولی سعی کن دیر نشه مثل بچه من چون شهداد خیلی اهل غذا نبود مجبور شدم تا 2 سالگی بدم شیر ولی تو یکی دو ماه مونده به دو سالگی کمش کن